Wie breng jij dagelijks een glimlach?! Je man, je vrouw, je kinderen, je ouders of misschien wel je buurman of buurvrouw, de mevrouw bij de kassa en de meneer bij de kaasboer! Soms doe je het bewust en soms breng je onbewust een glimlach op het gezicht van een bekende of onbekende.

En je klant? De ouder die opvang bij je afneemt voor zijn/haar kinderen. Ben je er bewust mee bezig om een glimlach op het gezicht van de klant te toveren? Steeds vaker wordt er in het management ook gekeken naar de klanttevredenheid, ofwel door middel van een rapportcijfer, ofwel door middel van de NPS. Heel slim, want een glimlach bij een klant heeft absoluut invloed op je omzet.

Die glimlach creëer je overal in de organisatie, dus iedereen is op 15 juni welkom. Hoe ziet de dag eruit? We bieden een dag vol kennis, inspiratie en contacten!

Het programma:

 

10:00 UUR:  REGISTRATIE – KOP KOFFIE & FEESTELIJKE OPENING

10:30 UUR:  DAAN NOORDELOOS | Marketing Manager TRANSAVIA

Daan Noordeloos van vliegmaatschappij Transavia verzorgt de presentatie “Klantbeleving, inspireren en relativeren”. Daan legt zijn inspirerende case voor en vertelt openhartig over de lessen die Transavia de afgelopen jaren uit de implementatie van de klantstrategie heeft getrokken en voorziet je van handvatten waarmee jij nog dit najaar aan de slag kunt.
Laat je inspireren door de successen en blunders uit de dagelijkse praktijk van een ‘’low cost’’ airline met een grootste ambitie op het gebied van klantgerichtheid, gebracht met een knipoog.

11:00 UUR:  RAYMOND KLOPSMA | CEO SPRS.ME

Hoe bouw je in vredesnaam een start-up in een overvolle branche? Klinkt misschien eng, maar dat is het niet. Als je tenminste weet ‘where the magic happens’. Ooit van Disneyfilm Frozen gehoord? Vast wel. En nu denk jij op jouw beurt: wat heeft dit er nou weer mee te maken? De miljoenen jurkjes die na afloop van de film werden verkocht, deden het goed vanwege dat ene magische moment in de film. Eentje die je niet meer loslaat, waardoor je definitief wordt gegrepen. Of zoals in de film letterlijk voorbij komt: ‘The first time in forever.’ De markt mag dan wel uit grote touroperaters bestaan, srprs.me is een absolute league of her own. Voeg waarde toe, vergroot dat en je zult zien dat er meer ruimte in een branche zit dan je denkt. Uiteindelijk is het de beste kwaliteit + de beste customer experience die je de sleutel tot succes geeft.

11:45 UUR:  LUNCH

12:30 UUR:  MASTERCLASS RONDE 1

13:30 UUR:  MASTERCLASS RONDE 2

Je kunt zelf welke masterclasses je wilt volgen! We zetten ze alle 13 voor je op een rij.

  • Social Media en Kinderopvang: de laatste tips, trends & trucs (Aktie Atelier)
  • Wat kan een website voor je organisatie betekenen? (KDV Online)
  • Ben jij goed vindbaar op Google? (IMKK)
  • Hoe kom je tot een kwalitatief goed activiteitenprogramma? (DOENKids)
  • Een lerende organisatie (Heutink)
  • Leren programmeren (Heutink)
  • Het inrichten van een kinderopvang is zo eenvoudig nog niet (Dees Styling)
  • Door de ogen van de klant (Tevreden.nl)
  • Communiceren met ouders (Parenticom)
  • Excellent omgaan met klachten (Parenticom)
  • Klantgerichtheid in de praktijk (Paua Berntsen, directrice Wonderland KOV)
  • De zin en onzin van reviews & ratings (Feedback Company)
  • Een goede HR: investeer in bevlogenheid & tevreden medewerkers  (MTH)

14:30 UUR:  KOFFIE

15:00 UUR:  UITREIKING AWARDS Door Opiness

17:00 UUR:  BORREL

Vraag informatie aan over de Kinderopvang Awards of meld je direct aan

Ja, ik meld me aan
Naar de website

Informatie aanvragen

 

 

Geef een reactie op dit artikel

Jeltje Meijvogel

Ik ben Jeltje, 32 jaar en werkzaam bij onderzoeksbureau tevreden.nl. Binnen deze organisatie ben ik de specialist voor de kinderopvang en gastouderopvang. Ik adviseer welk klant- of medewerkerstevredenheidsonderzoek het best past bij een organisatie. Klanten begeleid ik bij het onderzoek en het interpreteren van de resultaten. Daarnaast geef ik workshops over belang van customer excellence. Met partners ontwikkel ik workshops die op basis van onderzoeksresultaten van klanten relevant lijken voor de branche (denk hierbij aan online marketing en leiding geven)

Bekijk mijn website
Bekijk alle berichten

Ontvang direct een e-mail zodra er een nieuw bericht wordt geplaatst door deze auteur.

 

Gerelateerde berichten

Spelen is de motor voor ontwikkeling en bewegen is de brandstof

Spelen is de motor voor ontwikkeling en bewegen is de brandstof

De titel van mijn bijdrage op 22 mei is: “Spelen is de motor voor ontwikkeling en bewegen is de brandstof” ...
Lees meer
Geen hulpvraag. Hoe ga je dan een coachplan maken?

Geen hulpvraag. Hoe ga je dan een coachplan maken?

In je coaching en je coachplan zou je het liefste willen dat je uitgaat van de vraag van de pm’er ...
Lees meer
De vernietigende kracht van feedback

De vernietigende kracht van feedback

Janneke werkt al jaren in de kinderopvang. Ze is erg populair bij de kinderen en de collega’s. Haar manager Anja ...
Lees meer
Buslijn 158 in het jaar 1989

Buslijn 158 in het jaar 1989

De volleybal in mijn hand, alle blikken op mij gericht. Dit wordt alweer mijn derde, dus laatste, service. Vol concentratie ...
Lees meer

Andere berichten

Kinder-EHBO, Waterpokken en Opvang

Kinder-EHBO, Waterpokken en Opvang

Waterpokken en nu? Het slaapgebrek scoort momenteel bij mij een 10 plus, terwijl ik deze blog schrijf met het zoveelste ...
Lees meer
5 creatieve tips voor de Olympische Winterspelen

5 creatieve tips voor de Olympische Winterspelen

De Olympische Winterspelen komen er weer aan! Dit is een leuk thema om creatief mee aan de slag te gaan ...
Lees meer
Wat verandert er door de Wet IKK per 1 januari 2019?

Wat verandert er door de Wet IKK per 1 januari 2019?

Gelukkig is de invoering van een aantal ingrijpende wettelijke eisen in het Besluit IKK uitgesteld tot 1 januari 2019. Omdat ...
Lees meer
De kinderboerderij

De kinderboerderij

We lopen bij het Kasteel van Geldrop, op weg naar de kinderboerderij. Het is een beetje grauw vandaag, waarschijnlijk valt ...
Lees meer
[getsocial app="follow_bar"]