Een goede vraag! Elke organisatie heeft een beeld van haar klanttevredenheid. Ofwel omdat ze het regelmatig vragen, ofwel omdat ouders dit kenbaar maken aan medewerkers.

Met deze Award bieden we net even iets extra’s. Want al die cijfers en reviews zijn heel belangrijk om intern op te sturen, maar het is ook belangrijk ze te vieren! Als je elke dag mensen blij maakt met je service, mag je hiervoor best eens in het zonnetje worden gezet.

Dit is precies de reden dat we de Awards in het leven hebben geroepen. Een goede reden voor een mooi feestje in een branche waar helaas niet vaakt schouderklopjes worden uitgedeeld. Het werk dat PM’ers elke dag verzetten wordt vaak als normaal beschouwd en de afdeling Planning & Plaatsing krijgen niet vaak complimentjes voor het mogelijk maken van de optimale bezetting voor iedereen. En daar wilden wij verandering in brengen.

Wij realiseren ons dat het even een klus is om iedereen te mobiliseren. Maar… als je dan éénmaal met dat mooie beeldje op het podium staat was het dat zeker waard. En niet gewonnen? Niet getreurd! Dan heb je waarschijnlijk nog altijd een cijfer waar je trots op kunt zijn. En, niet geheel onbelangrijk, kan gebruiken om te laten zien hoezeer je huidige klanten je waarderen. Draag het uit! Laat je cijfer zien op Facebook, je website en op je brochures.

Wij zouden het fantastisch vinden als zoveel mogelijk kinderopvangorganisaties van Nederland zich aansluiten bij dit initiatief. Niet alleen hebben we dan de meest objectieve uitslag, maar we kunnen ook nog iets zeggen over de trends in de Kinderopvang Branche. We zijn natuurlijk niet voor niets een onderzoeksbureau.

Vraag informatie aan over de Kinderopvang Awards of meld je direct aan

Ja, ik meld me aan
Naar de website

Informatie aanvragen

Geef een reactie op dit artikel

Jeltje Meijvogel

Ik ben Jeltje, 32 jaar en werkzaam bij onderzoeksbureau tevreden.nl. Binnen deze organisatie ben ik de specialist voor de kinderopvang en gastouderopvang. Ik adviseer welk klant- of medewerkerstevredenheidsonderzoek het best past bij een organisatie. Klanten begeleid ik bij het onderzoek en het interpreteren van de resultaten. Daarnaast geef ik workshops over belang van customer excellence. Met partners ontwikkel ik workshops die op basis van onderzoeksresultaten van klanten relevant lijken voor de branche (denk hierbij aan online marketing en leiding geven)

Bekijk mijn website
Bekijk alle berichten

Ontvang direct een e-mail zodra er een nieuw bericht wordt geplaatst door deze auteur.

 

Gerelateerde berichten

Mijlpaal

Mijlpaal

Een aantal maanden geleden dacht ik; "ach laat ik een keer deelnemen aan de wedstrijd voor beste kinderdagverblijf". Het was ...
Lees meer
structuur aan de muur

structuur aan de muur

Ik ben zo’n type mens bij wie het leven totaal ontwricht zou raken bij het verlies van de agenda. Ik ...
Lees meer
Kinderopvang: Tekort aan (agogisch) personeel dreigt, uitdaging?

Kinderopvang: Tekort aan (agogisch) personeel dreigt, uitdaging?

Waar medewerkers vroeger een baan hadden voor het leven, is switchen inmiddels een trend voor medewerkers. In de kinderopvang zijn ...
Lees meer
Welke informatie zet je op de website?

Welke informatie zet je op de website?

Ouders zullen eerst je website bezoeken, voordat en met name OF zij contact met je opnemen. Hierdoor is je website de schakel ...
Lees meer

Andere berichten

Snacks op de BSO

Snacks op de BSO

Als de kinderen uit school worden gehaald krijgen ze wat te drinken en te eten. Zowel op de BSO als ...
Lees meer
Bijzonder boek met vele verhalen

Bijzonder boek met vele verhalen

Als de sterren zingen Zoals jullie weten vind ik kinderboeken heerlijk.. En ook nu nog, ben ik een vervend lezer.  ...
Lees meer
Klein, klein kleutertje, wat doe je in mijn hof?

Klein, klein kleutertje, wat doe je in mijn hof?

‘Juf! Juf!’ Lachende kindjes verzamelen zich. Ik begin de gezichtjes te herkennen. Een ander kindje komt aangelopen: ‘Juf, plantje? Zo ...
Lees meer
Grenzen aangeven, een dagelijkse struggle...

Grenzen aangeven, een dagelijkse struggle…

‘De tv gaat over 10 minuten uit’ zeg ik luid en duidelijk. Ik kijk of de meiden van 5 en ...
Lees meer
[getsocial app="follow_bar"]