Een goede vraag! Elke organisatie heeft een beeld van haar klanttevredenheid. Ofwel omdat ze het regelmatig vragen, ofwel omdat ouders dit kenbaar maken aan medewerkers.
Met deze Award bieden we net even iets extra’s. Want al die cijfers en reviews zijn heel belangrijk om intern op te sturen, maar het is ook belangrijk ze te vieren! Als je elke dag mensen blij maakt met je service, mag je hiervoor best eens in het zonnetje worden gezet.
Dit is precies de reden dat we de Awards in het leven hebben geroepen. Een goede reden voor een mooi feestje in een branche waar helaas niet vaakt schouderklopjes worden uitgedeeld. Het werk dat PM’ers elke dag verzetten wordt vaak als normaal beschouwd en de afdeling Planning & Plaatsing krijgen niet vaak complimentjes voor het mogelijk maken van de optimale bezetting voor iedereen. En daar wilden wij verandering in brengen.
Wij realiseren ons dat het even een klus is om iedereen te mobiliseren. Maar… als je dan éénmaal met dat mooie beeldje op het podium staat was het dat zeker waard. En niet gewonnen? Niet getreurd! Dan heb je waarschijnlijk nog altijd een cijfer waar je trots op kunt zijn. En, niet geheel onbelangrijk, kan gebruiken om te laten zien hoezeer je huidige klanten je waarderen. Draag het uit! Laat je cijfer zien op Facebook, je website en op je brochures.
Wij zouden het fantastisch vinden als zoveel mogelijk kinderopvangorganisaties van Nederland zich aansluiten bij dit initiatief. Niet alleen hebben we dan de meest objectieve uitslag, maar we kunnen ook nog iets zeggen over de trends in de Kinderopvang Branche. We zijn natuurlijk niet voor niets een onderzoeksbureau.

Vraag informatie aan over de Kinderopvang Awards of meld je direct aan

Ja, ik meld me aan
Naar de website

Informatie aanvragen

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

Over Jeltje Meijvogel

Ik ben Jeltje, 32 jaar en werkzaam bij onderzoeksbureau tevreden.nl. Binnen deze organisatie ben ik de specialist voor de kinderopvang en gastouderopvang. Ik adviseer welk klant- of medewerkerstevredenheidsonderzoek het best past bij een organisatie. Klanten begeleid ik bij het onderzoek en het interpreteren van de resultaten. Daarnaast geef ik workshops over belang van customer excellence. Met partners ontwikkel ik workshops die op basis van onderzoeksresultaten van klanten relevant lijken voor de branche (denk hierbij aan online marketing en leiding geven)

Bekijk mijn website

Gerelateerde berichten