De afgelopen tijd heb ik met veel organisaties gesproken over de Kinderopvang Awards. Veel organisaties hadden dezelfde vragen. Twijfel je dus nog of deelname voor jou interessant is? Misschien vind je hieronder het antwoord op je vragen en daarmee een goede reden je in te schrijven!

Vraag 1: Hoe werkt gratis deelname?

Antwoord: Als je je aanmeld ontvang je voor 1 april van ons een link waarmee je je klanten uit kunt nodigen een beoordeling achter te laten. Deze kun je verspreiden via de mail, social media of je ouderportaal. Alle beoordelingen die vóór 31 mei binnenkomen tellen mee voor de eindscore. Op 15 juni worden de winnaars bekend en daarna ontvang je van ons ook het resultaat van jou organisatie toegestuurd.

Vraag 2: Ik ben een kleine organisatie, kan ik winnen van een grote organisatie?

Antwoord: Iedere organisatie / locatie moet minimaal 10 beoordelingen ontvangen om in aanmerking te komen voor een award. Er wordt van het totaal aantal antwoorden een gemiddelde genomen. Dit gemiddelde bepaald de ranking voor de award.

Vraag 3 : Ik zie dat jullie extra opties bieden, wat zijn die?

Antwoord: We bieden inderdaad extra opties, om het onderzoek leuker & makkelijker te maken. Omdat we willen dat het toegankelijk is voor iedereen!
Overzicht mogelijkheden

Vraag 4: Ik werk voor een grote organisatie, kost deelname veel tijd en geld?

Antwoord: We kijken graag met jou hoe we het makkelijker kunnen maken. Vaak is het voor een grotere organisatie ook interessant de resultaten van dit mini-onderzoek te bekijken op deelaspecten. Daarom bieden we een online account dat dit inzicht geeft en wil je al het werk uit handen? Dan versturen we voor jou het onderzoek naar al je klanten!
Overzicht mogelijkheden

Vraag 5: Als ik deelneem aan de Awards, moet ik dan ook verplicht deelnemen aan de Inspiratiedag?

Antwoord: Nee, deze twee staan los van elkaar. Wel hebben we een leuk programma samengesteld dat enigszins gekoppeld is aan het thema van de Awards. De hoofdsprekers hebben het over de binding met de klant en de ideale klantreis. De verschillende masterclasses bieden handvaten voor contact met de (potentiële) klant. We zouden het dus leuk vinden je daar te zien!

Vraag informatie aan over de Kinderopvang Awards of meld je direct aan

Ja, ik meld me aan
Naar de website

Informatie aanvragen

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

 

Over Jeltje Meijvogel

Ik ben Jeltje, 32 jaar en werkzaam bij onderzoeksbureau tevreden.nl. Binnen deze organisatie ben ik de specialist voor de kinderopvang en gastouderopvang. Ik adviseer welk klant- of medewerkerstevredenheidsonderzoek het best past bij een organisatie. Klanten begeleid ik bij het onderzoek en het interpreteren van de resultaten. Daarnaast geef ik workshops over belang van customer excellence. Met partners ontwikkel ik workshops die op basis van onderzoeksresultaten van klanten relevant lijken voor de branche (denk hierbij aan online marketing en leiding geven)

Bekijk mijn website

Gerelateerde berichten