Eigen beheeromgeving

Als klant van KinderopvangOpinie ontvang je een eigen beheeromgeving waar je alles kan regelen m.b.t. reviews en onderzoek. Van het importeren van klantgegevens tot het aanmaken van widgets en het reageren op bestaande reviews. Verder kan je jouw resultaten vergelijken met die van andere bedrijven uit de branche. Naar wens kan je het reviewsysteem ook uitbreiden met diverse onderzoeken.

De vragen die we stellen bij reviews en de onderzoeken worden in samenspraak met onze ontwikkelpartners samengesteld. De onderzoeken kan je ook nog uitbreiden met je eigen vragen.

Eigen profielpagina in jouw huisstijl

Op de profielpagina kunnen bezoekers reviews teruglezen over jouw organisatie. Je kan zelf via de beheeromgeving je logo en één steunkleur toevoegen. Verder heb je ruimte voor een bedrijfspresentatie in tekst en kunnen ouders direct contact met jouw organisatie opnemen of terugkeren naar je website.

Vanuit de profielpagina kunnen ouders niet navigeren naar concurrerende organisaties.

Uitnodiging versturen aan je klanten

Naar keuze kan je handmatig of automatisch een uitnodiging sturen naar al jouw klanten met de vraag een review te schrijven over jouw organisatie. De link van waaruit jouw klanten een review schrijven is maximaal twee weken geldig. We vragen standaard naar de naam, het e-mailadres en de kindnaam van de klant. Indien deze gegevens niet overeenkomen met jouw klantgegevens wordt de review niet geplaatst.

Kritische reviews

Door de plaatsing van alle reviews neemt de geloofwaardigheid van de beoordeling toe. Er zullen daarom ook ongetwijfeld wel eens mindere cijfers worden gegeven. Geen enkele organisatie doet alles perfect. Ouders lezen de reviews om een indruk te krijgen van je organisatie. Als bedrijf heb je de optie om te reageren op iedere review. Zo kan je reviews ontkrachten met een professionele reactie.

Vergroot de vindbaarheid van je website tot aan 30%

De resultaten van de KlantenOpinie zijn heel gemakkelijk mee te geven in je Google zoekresultaten vanaf 1 beoordeling. Hierdoor valt jouw zoekresultaat beter op in combinatie met kwaliteit. Uit onderzoek blijkt dat deze bedrijven ca. 30% vaker worden aangeklikt dan bedrijven zonder reviewscore.